دومین جلسه شورای اداری اندیکا با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه شورای اداری شهرستان برگزار شد در ابتدا برخی از مدیران ادارات از جمله رئیس شبکه بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برق، آبفای روستایی گزارشی از عملکرد خود، ارائه و همچنین به بیان  مشکلات و نیازمندی‌های ادارات پرداختند.

او افزود: امیدواریم با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در اندیکا مقدمه و باب خیری جهت رفع مسایل و مشکلات توسعه باشد و مشارکت حداکثری و بالای ۷۰درصدی مردم در انتخابات و همکاری خوب عوامل، اجرایی، نظارتی و امنیتی قابل تحسین است.

کاظمی با بیان اینکه مدیران ادارات باید پاسخگو مراجعات مردمی و تکریم ارباب رجوع را وظیفه ذاتی و اصلی خود بدانند تصریح کرد: با شیوع کرونا که یک بیماری طی مصوبات اعضای شورای تامین و با تمهیداتی که در مبادی و خروجی شهرستان و همچنین کلیه اقدامات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و از همه مهمتر وفاق، همدلی و همکاری جانانه مردم تا وضعیت بهتری نسبت به سایر شهر‌ها داشته باشیم.

فرماندار اندیکا بیان داشت: از آنجایی که اندیکا جز شهرستان‌های کمتر توسعه یافته کشور شناخته شد. جلسات مختلفی با استاندار جهت ارتقاء شاخص‌های توسعه در استان برگزار کردیم و همچنین توانستیم همزمان با شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن جلسات متعدد را برگزار کنیم.

این مقام مسئول گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ما در سال جاری رفع مشکلات مخابرات (پوشش تلفن و اینترنت) است، زیرا که تقویت زیر ساخت‌های مخابرات جهت رفع محرومیت و توسعه بنیادین شهرستان بسیار لازم و ضروری است که با راه اندازی فیبر نوری ایذه به اندیکا اندیکا از بن بست دیجیتالی خارج می‌شود واین فیبربه پایداری و ارتقاء کیفیت مکالمات تلفنی و اینترنت ۳و۴ شهرستان کمک زیادی خواهد کرد.

او ادامه داد: در حال حاضر فقط یک مسیر فیبر نوری از شهرستان لالی به اندیکا متصل است که در صورت قطع شدن این فیبر ارتباطات شهرستان اندیکا قطع می‌شود؛ که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/م  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.